niedziela, 25 września 2016


                                   Jesienny i zimowy niezbędnik

Otrzymuję często pytania, co robić , gdy dopadną nas wirusy, mamy  dreszcze ,
zaczyna rosnąć temperatura, a z nosa, jak z kranu, cieknie i cieknie.

     otóż trzeba się przygotować już dzisiaj
-------------------------------------------------------
Obok termometru powinny zagościć na stałe:
1.C 1000 przyjmujemy ją  co godzinę, nawet po 2 szt , do wysycenia organizmu, czyli do "bulgotania w jelitach"?/dr Xandra Williams/
2.Srebro nanokoloidalne, niejonowe , naturalny antybiotyk, który można podać nawet małym dzieciom
3.Garlic , naturalny antybiotyk, wspierający wysiłki układu immunologicznego
4.zioła szwedzkie, które przygotowujemy BEZWZGLĘDNIE sami/te kupowane są nic nie warte/
kupujemy oryginalną paczuszkę ziół i zalewamy 3 półlitrówkami żytniówki/nie wódki żytniej, oryginalną żytniówką!!!/
zioła są uniwersalnym lekiem, niemal na wszystko!!!, chętnym udostępnię informacje na ten temat.
zioła mają być i basta!!!
Na 1 szklankę czarnej, ugotowanej i odcedzonej herbaty, dajemy 1 łyżkę miodu i 2 łyżki nalewki ziół szwedzkich
5.sól jodowo-bromowa z apteki do wymoczenia nóg w gorącej wodzie, a przy okazji wdychamy i się inhalujemy
6.oscillococcinum/apteka/, 1 ampułkę z granulkami rozpuszczamy w letniej wodzie /1/3 szkl./
i zażywamy dużą łyżkę co 15 min., potem fiolkę pod język, 2x na dobę/lek stosować wówczas kiedy coś się zaczyna dziać!!/
7.white willow /kora wierzby białej/,  nie niszczy żołądka , a działa jak aspiryna/to informacja bardzo cenna dla tych, którym lekarz zaleca spożywanie aspiryny z różnych powodów /, zamieńcie natychmiast!!
8. Rosół ugotowany wg prof. Jamesa Duke"a
 Należy go ugotować/1 kura wiejska, 16 marchewek, po pęczku 
kopru i natki pietruszki, seler, por,, czosnek,cebula 4szt, liście kapusty i to gotujemy 4,5 godz/.Odcedzamy, wyrzucamy wszystko, płyn lekko osolony rozlewamy do słoików i ostudzony zamrażamy.
Jak nas dopadnie przeziębienie, odmrażamy, doprowadzamy do białego wrzenia i do szklanki takiego rosołu dodajemy 1/2 łyżeczki pieprzu cayenne.Pijemy taki ogień.
9.Dobrze zbilansowane preparaty witaminowo-mineralne, naturalne rzecz jasna.
W spiżarce domowej powinien już stać:miodek mniszkowy, sok z czarnego bzu, malin,dobrej jakości miód, propolis i inne.

Jesień już stoi u drzwi.
Do roboty.
Nie dajcie się zaskoczyć!!


2 komentarze:

  1. Kochana Pani Tereso! Dziś przypadkiem wpadłam na Pani bloga.Jeszcze nie przeczytałam wszystkiego,ale zamierzam.Duzo słuchałam Jerzego Zięby,nawet kupiłam jego książkę.Przez kilkanaście lat lekarze podawali mi sterydy na alergię.Najpierw był Dexamethason potem Encorton a ostatnio Metypred.Wszystkie leki przeciwhistaminowe na mnie nie działały.Mialam potworne i twarde bąble na całym ciele,stan podgorączkowy,bylam rozbita i nie do życia.Sterydy to jakoś,,uspokajały,,Od 25.05.2016 odstawiła steryd i leczylam się ( drugie podejście) u homeopatki .Z Bożą pomocą,bable nie powróciły,choc ostatnio coś nie coś wyskakuje.Mam natomiast okropne bóle stawów i mięśni.Biore Wit.D3+ 4000 tys i k2 ,Calperos wapno 1000.W badaniach nie stwierdzono osteoporozy ani czynnika reumatoidalnego.Lekarka nie chce mnie skierować na inne badania,a prywatnie mnie nie stać,bo nie pracuję.Kuzynka z Kanady ostatnio powiedziała mi o boraksie.Juz zamowilam.Co mi może Pani poradzić? Jak mam wrócić do dawnej sprawności? Jestem po menopauzie,mam 52 lata.jak mogę się z Panią osobiście skontaktować? pozdrawiam.Grazyna.

    OdpowiedzUsuń
  2. teskra@onet.pl, proszę o szybki kontakt z podaniem telefonu do Pani i maila

    OdpowiedzUsuń