środa, 23 kwietnia 2014

Ludzie, czy was porąbało?!!!

Niedawno pisałam o tym, jak uratowałam swój woreczek żółciowy, który mam do dzisiaj. Zupełnie prosta metoda pozwoliła na oczyszczenie go i zachowanie tak ważnego dla zdrowia organu. Oczywiście przez lekarza zostałam wyrzucona ze szpitala, a kiedy przyniosłam USG, na którym było widać czysty już woreczek, wyrzucono mnie po raz drugi.
          Lekarka nie zapytała radośnie, jak tego dokonałam, tylko wyzwała mnie od ciemnogrodu i jakoś tam jeszcze, nie będę tego powtarzać, aby nie uwłaczać sobie, że musiałam tego słuchać.A miałam zaledwie 26 lat i już wiedziałam ,że nie należy wierzyć we wszystko, co mówi lekarz.
          Nie wiem, jak to się stało, że klękamy na kolana przed każdą osobą w białym fartuchu.
          Ja nie zaakceptowałam tego, co powiedziała lekarka:-ciąć!
          Szukałam innego rozwiązania, znalazłam go.
          Dlatego nie rozumiem postępowania pani Małgosi i wielu jej podobnych nieszczęsnych ludzi okaleczonych bezpowrotnie przez medycynę!!Nie umiem zrozumieć, dlaczego chodzimy do lekarza 5, 10 , 15 lat! Do tego samego, który nas leczy, a wyniki tego leczenia są żadne!!
         Pani doktor leczy osobę na "reumatyzm", a sama ma powykręcane palce, niewydolność krążenia, więc, jak pomoże komuś, jeśli sama nie umie sobie pomóc.
          Medycyna, jaką znamy, nie ma na celu wspierania zdrowia ludzi.
          Magda poszła do lekarza z prośbą, by prowadził ją tak , aby nie zachorowała, bo wszyscy wokół niej chorują.Pan doktor odpowiedział krótko:"Jak pani zachoruje, to proszę przyjść". I już!
          Lekarz ma na celu diagnozowanie i leczenie chorób głównie za pomocą leków i skalpela. Lekarze uzależnieni są od leków, często chorują i wcześnie umierają, bo nie znają zasad zdrowego życia, nie potrafią zapobiegać chorobom.
          Lekarz pracuje w określonym systemie, jest przepracowany, nie dokształca się, nie przyjmuje do wiadomości wybitnych osiągnięć propagowanych przecież przez swoich kolegów, znakomitych lekarzy, którzy leczą bez chemii./masa publikacji,w pismach medycznych, cały system sympozjów naukowych, itp./
          No i na szczęście mamy coraz więcej osób, badaczy zajmujących się :zdrowym odżywianiem, prawidłowym oddychaniem, znaczeniem ruchu na świeżym powietrzu, bądź w siłowni , stosowaniem suplementacji.
           Wracam do pani Małgosi: okaleczono ją , ponieważ lekarz prowadzący nie wiedział nic o embolizacj/chociaż nie każdy mięśniak da się zembolizować/
ani o zdrowym stylu życia, ani o  czyszczeniu organizmu, odtruwaniu go. Oczywiście usunięto macicę, bo był mięśniak, a przy okazji wycięto jajniki na wszelki wypadek. Tak postępuje ignorant, który nie nauczył się fizjologii, facet lekceważący układ hormonalny, nie będzie cierpiał, bo nie jest kobietą!
          Oczywiście zaordynowano całą masę leków, w tym antybiotyków. Na efekt nie trzeba było długo czekać.Całkowite wyniszczenie organizmu i p. Małgosia  wylądowała w szpitalu w bardzo złym stanie zdrowia.
        Zaczęły się poszukiwania, pewnie teraz ze świecą w rękach. A cholerna choroba ukryła się pewnie w lesie, może w szuwarach na jeziorem albo za krzakiem agrestu.Nie wiadomo!!
         Nie znaleźli niczego, bo nie ma takiej jednostki chorobowej, jak "zniszczenie organizmu przez leki i nieodpowiednie postępowanie medyczne".
         Ale, otóż, wstępnie ustalono chorobę układu limfatycznego, ale ostatecznie badania nie potwierdziły czegoś takiego.Wykluczono wręcz. I co? A no to!!!
        Ponieważ podejrzenie było/Matko Boska z jakiegokolwiek bądź Kościoła!!!/, zaordynowano całą gamę antybiotyków, które nieszczęsna kobieta bierze już trzeci miesiąc. Oczywiście słania się na nogach i jest w przededniu ciężkiej choroby, z którą nie poradzi sobie już nikt. No bo jak? Medycyna zniszczyła cały organizm.
      Pani Małgosiu, darłam się prawie rozdzierając szaty. Niech pani się opamięta: czyszczenie organizmu, skomasowana suplementacja, czyli uzupełnienie brakujących substancji /ich brak to choroby!!/, prawidłowe odżywianie, natychmiast!!!  
       -A co ja powiem lekarzowi, ja nie mogę, on mnie kontroluje,muszę te antybiotyki wziąć do końca czyli jeszcze jakieś pół roku.
        Nawet zakląć nie ma jak , nie warto!
                                   ****
       Ostatnio Basia powiedziała mi:"zawiodłam się na medycynie naturalnej"/autentyk!/
       A co , kochana Basiu zrobiłaś z zaleceń, które otrzymałaś? No wiesz nie mam czasu, a pójdę , to mi wytną i będę miała święty spokój. Przecież zrobiłam 4 wlewki i nic nie pomogło.
      Oniemiałam. -A reszta zaleceń?- zapytałam ziejąc prawie ogniem.
      Nie otrzymałam odpowiedzi .
       I to by było na tyle, jak mawiał klasyk.
      Ludzie, czy was porąbało?!!!

PS.Wracam właśnie ze swoich obowiązkowych codziennych 15 km ostrego marszu.
na pocieszenie sobie i Wam, którym życzę dobrego zdrowia , przesyłam gałązkę czeremchy, która stoi jak panna młoda i jest oszałamiająco piękna w swojej bieli, rozsiewa dookoła powabny zapach.
                                                                 



15 komentarzy:

  1. Prawda., prawda...
    Nawet zakląć nie ma jak, nie warto!

    Czeremcha cudna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam za konsekwencję..tak łatwiej nam połknąc tabletkę niż pić miesiącami czy latami zioła..mam nadzieję,że wejdę na tę drogę konsekwencji!!!:):)
    Dziękuję za wszelkie wpisy...:):Mobilizują mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Hiya! Quick question that's completely off topic. Do you know how to make your site mobile friendly?

    My site looks weird when browsing from my apple iphone.

    I'm trying to find a template or plugin that might
    be able to resolve this issue. If you have any suggestions,
    please share. With thanks!

    Here is my web blog Read More Here

    OdpowiedzUsuń
  4. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I've found It absolutely helpful and it has helped me out loads.
    I hope to contribute & help other customers like its helped
    me. Great job.

    Have a look at my website; minecraft games

    OdpowiedzUsuń
  5. Hello, I think your website might be having browser compatibility issues.
    When I look at your blog in Chrome, it looks fine
    but when opening in Internet Explorer, it has some overlapping.
    I just wanted to give you a quick heads up!
    Other then that, wonderful blog!

    Have a look at my blog post ... Dating Sites; Bestdatingsitesnow.Com,

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello There. I found your blog using msn. This is a really neatly written article.
    I'll be sure to bookmark it and come back to learn extra of your helpful
    information. Thanks for the post. I will certainly comeback.


    my weblog - free dating sites no fees ever

    OdpowiedzUsuń
  7. What's up, after reading this awesome piece of writing i
    am as well happy to share my knowledge here with colleagues.
    mujeres hermosas Cosarmelindo

    OdpowiedzUsuń
  8. Wonderful post however , I was wanting to know if you could
    write a litte more on this topic? I'd be very thankful
    if you could elaborate a little bit more. Bless you!


    Also visit my page :: free dating sites no fees

    OdpowiedzUsuń
  9. I used to be recommended this web site via my cousin. I'm
    no longer sure whether this put up is written by way of him as nobody else realize such specified about my trouble.

    You are wonderful! Thank you!

    Feel free to visit my website quest bars

    OdpowiedzUsuń
  10. Its like you read my mind! You appear to know a lot about
    this, like you wrote the book in it or something.

    I think that you can do with a few pics to drive the message home a little bit, but instead of that, this is magnificent blog.
    An excellent read. I will definitely be back.

    Have a look at my web blog; quest bars

    OdpowiedzUsuń
  11. Wonderful blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any tips on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get there!
    Many thanks

    Visit my web page ... quest bars

    OdpowiedzUsuń
  12. It's hard to find well-informed people for this subject, but you seem like you know what you're talking about!

    Thanks

    Also visit my page; free music downloads without registration

    OdpowiedzUsuń
  13. This piece of writing is genuinely a fastidious one it helps
    new web users, who are wishing for blogging.

    my homepage: quest bars

    OdpowiedzUsuń
  14. Keep on writing, great job!

    OdpowiedzUsuń