poniedziałek, 17 lutego 2014

Czyszczenie wątroby

fot.:Internet                                                          
Fot: internet

 Jest duża , mądra, pracowita. Złośliwa, krnąbrna i potrafi dokuczyć, jeśli o nią nie dbamy.
Zanieczyszczona, broni się rozpaczliwie wysyłając sygnały w postaci złego samopoczucia i różnych chorób. Posłuchajcie jej czasami.
Często słyszę: Nie mogę zjeść jabłka,o kapuście nie ma mowy, mam wzdęcia, itd., lista długa.To ONA , biedna , obciążona toksynami, kamieniami i złogami różnej maści, nie daje już rady.
Zmiłujcie się nad nią , a tym samym nad sobą!!!
 
Wątroba ma być zdrowa i basta. Co wątroba lubi , a czego nie, o tym później.
Teraz jest najlepszy czas na jej czyszczenie .Tak się składa ,że czyściłam ją w sobotę i niedzielę dwudziesty szósty raz /dwadzieścia sześć razy ją czyściłam!!!/.Teraz , kiedy dzwonię do moich znajomych , nikt nie chce ze mną rozmawiać. Czyszczą wątrobę!! Moje gratulacje.
Uwaga! Jest pełnia!!!
     35 lat temu, zbrało mnie pogotowie do szpitala, przeprowadzono  badania :woreczek żółciowy wypełniony kamieniami po brzegi.Pani doktor zakomunikowała mi, że jutro będę operowana.
     Grzecznie odmówiłam.Zostałam w trybie natychmiastowym wypisana ze szpitala. Wyrzucono mnie. Płakałam na szpitalnym korytarzu, bo źle się czułam, a nie chciałam wyciąć woreczka, bo był mój i wiedziałam, że skoro go mam, to jest on w organizmie potrzebny.
      Potem wyczytałam ,że jest czynnym hormonalnie narządem. Te hormony regulują motorykę całego przewodu pokarmowego.
      Nie miałam zielonego pojęcia o tym , co z tym zrobić. Zaczęłam się modlić i szlochałam na dobre na tym szpitalnym korytarzu, kiedy podeszła do mnie starsza pani i po rozmowie ze mną dała mi tel. do siostry zakonnej, Franciszkanki.
     Pojechałam na drugi koniec Polski, otrzymałam miksturę i opis , co mam robić po kolei, aby pozbyć się kamieni.Pozbyłam się kamieni po wykonaniu całej procedury. Usg potwierdziło, że woreczek jest czysty. Uradowana pobiegłam do pani doktor, która chciała mnie operować. Opowiedziałam jej o wszystkim, przedstawiłam dokumenty .I,co? Wyrzuciła mnie z gabinetu. Nie warto nawet o tym wspominać!!
     Dzisiaj przedstawię całą procedurę, wg której czyści wątrobę, a jednocześnie woreczek i trzustkę, cała masa osób, pozostają one w dobrej kondycji, dobrym zdrowiu, niektórzy czyszczą już nty raz.
     
To tylko niektóre sfotografowane kamyki , które ciągle sypią się z wątroby./czyszczenie dwudzieste piąte/.Moje i mojej córki , Kasi.
 
Przyjrzyjcie się uważnie, to tylko niektóre. Każda wątroba wymaga czyszczenia.Po czyszczeniu watroby,  mój woreczek jest także czysty jak łza i dalej wypełnia swoje funkcje./też się wyczyścił w trakcie czyszczenia wątroby/
Procedura/stosowałam różne/, ale ta jest pełna i najlepsza, zawsze daje świetne rezultaty/
-------------------
 
Po kuracji odrobaczającej i po wstępnym przynajmniej oczyszczeniu jelita grubego/nauczcie się wykonywania wlewek!!/, przystępujemy do czyszczenia wątroby.Czas:pełnia księżyca.
 
pierwszy dzień
----------------------
*przygotujcie zioła po 1 łyżeczce nasiona:kopru,fenkułu , kolendry, kminku, anyżu
zemleć je, wsypać do słoiczka i zakręcić
*5 łyżeczek senny :zemleć i wsypać do drugiego słoiczka
*8 łyżeczek rzewienia: zemleć i do 3 słoiczka
Potem wszystkie zmielone zioła wsypać do młynka i zemleć je ponownoie, ale już wszystkie razem.
 
O godz 21:00 wypić 1 łyżeczkę ziół sproszkowanych i umieszczonych już  w jednym słoiku, popijając ciepłą wodą.
 
drugi dzień.
--------------
*przed śniadaniem wypić 1 łyzeczkę ziół i zjeść lekkie śniadanie.
*wypić 1 łyżeczkę ziół przed obiadem, ok 30 min wcześniej.
 
*w południe zjeść lekki obiad, np kaszę gryczaną z łyżeczką masła klarowanego, lub zupę jarzynową zmiksowaną i ugotowaną na wodzie.
Przygotować 5 kg marchwi, obrać ją i w wiaderku wystawić do zimnego pomieszczenia, np. na balkon.
 * o 14: 00 z termoforem na wątrobie leżymy i grzejemy ją równo.Jeżeli przez tydzień braliście codzienne ciepłe kąpiele. To dobrze.
* 18:00 stoją przed nami 2 szklanki
1 szklanka wypełniona do 3/4 oliwą z oliwek /podgrzaną/ Dzielimy równo na 4 części.
1 szkl sok z cytryny/pamiętamy, że cytryny zalewa się wrzątkiem na 10 min., wyciąga się , kroi i wyciska sok./
*Pijemy co 15 min oliwę popijając sokiem i ogrzewając wątrobę.
*Idziemy spać. Przygotować nocnik albo jakieś inne naczynie, w którym na własne oczy zobaczycie , co z was wychodzi, co nosicie i , co przynosi wam alergie i inne choroby, co zatruwa waszą krew.
 *Jezeli zrobi się wam mdło, wąchajcie zmiażdżony ząbek czosnku, który trzymam w słoiczku i wącham w razie potrzeby. Jeżeli wymiotujecie, to dobrze. Oczyszcza się żołądek. Zachować spokój , czyszczenie i tak się uda.
3 dzień.
----------
Zaczynamy od wlewki/woda z octem jabłkowym na 1 litr letniej , przegotowanej wody 2 łyżki octu jabłkowego lub 2 łyżki soku z cytryny/i dużej porcji dobrych bakterii, pijemy wodę ciepłą!
 
A potem pijemy 1 litr soku z marchwi, który doczyści nam wątrobę, można i 2 litry, ale po łyczku, nie wlewamy w siebie/po to ta przygotowana marchewka, już obrana, wyciskamy ją w wytłaczarce, w najgorszym wypadku w sokowirówce. Pamiętajcie , by obciąć jej wszystkie zielone końcówki, ciąć dotąd, aż znikną zielone obwódki w krojonej marchewce- to trujące części/
 
    Potem jeszcze 2x wlewka i już gorąca kasza gryczana albo jaglana, zupa warzywna na wodzie.
    Cały tydzień jemy lekkie rzeczy, pijemy soki , ruszamy się na swieżym powietrzu.
    Organizm podziękuje wam promiennym zdrowiem za ten akt łaski, który mu ofiarowaliście.
   UWAGA. Każdy decyzję podejmuje sam.Może skorzystać z tej porady albo innej. Może także skonsultować się z lekarzem naturopatą, a nawet powinien. A najlepiej znaleźć dobrego naturoterapeutę i skorzystać z jego pomocy.
Powodzenia!!
 
Nie przegapcie następnej pełni Księżyca!/tylko wówczas czyści się z doskonałym efektem/. Czyścimy cztery razy w roku, np luty, marzec , kwiecień, maj.
Można czyścić do lipca. Jesienią wątroby nie wolno czyścić, jest najsłabsza. 
 
 
 
 
 


20 komentarzy:

  1. Przyznam, że jestem pod wrażeniem ilości wykonanych przez Panią oczyszczań! Ja wykonałam trzynaście oczyszczań metodą Huldy Clark i wciąż są efekty w postaci złogów. Myślałam, że pozbędę się ich jednak szybciej. Czy faktycznie potrzeba aż tylu oczyszczań? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Czyści się stale, bo tworzą się się ciągle nowe kamienie, ponieważ łykamy pełno cyst pasożytów i chemii.Wątroba musi więc obudowywać je cholesterolem, oblepiać i zneutralizować.Są oczywiście jeszcze inne czynniki kamieniotwórcze,np.fatalne odżywianie najgorszymi składnikami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście z tego, że trzeba się oczyszczać już do końca życia zdaję sobie sprawę. Ale mnie się wydaje, że wciąż schodzą ze mnie jeszcze te stare kamienie nagromadzone przez lata. Dlatego dziwię się, że już trzynaście oczyszczań za mną a końca nie widać. Nowe kamienie nie tworzą się chyba aż tak szybko?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ośrodkiem każdego kamienia są pasożyty.Mamy ich całe mnóstwo.Odrobaczać się należy zawsze 2x do roku.Obecnie zjadam czwarty paraprotex w tym roku.Jakie są efekty, odpowiem.Mój mail:teskra@onet.pl

      Usuń
    2. Nowe kamienie tworzą się bardzo szybko.Mamy pełno chemii, z ktorą nie radzi sobie wątroba i pasożytów coraz więcej.Aby zneutralizować je, tworzy kamienie

      Usuń
  4. witam. Bardzo to wszystko jest super opisane przez Panią. Mam tylko pytanie; Czy to się ma dziać w pełnię to już samo picie oliwy czy ten opisany 1-szy dzień?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zaczynamy w pełną pełnię.! dzień, kiedy jest pełnia.Może to być nawet 3 dzień pełni.Pełnia trwa kilka dni.Drugi dzień też pełnia.Mój telefon:608 306 588.
    odpowiem na każde pytanie.Są dwa wpisy o czyszczeniu wątroby.Proszę je dokładnie prześledzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy mogę robić czyszczenie, gdy już mam 2 kamienie w woreczku 1,6 cm i 1,3 cm (tak wyszło na USG). Nie mam bóli jedynie czasami lekki ucisk po bardziej obfitym posiłku. Boję się, ze podczas czyszczenia kamienie mogą utknąć w przewodzie żółciowym.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oczywiście.Kiedy czyściłam pierwszy raz miałam worek wypełniony kamieniami-mnóstwo.Zabieg jest bezbolesny, trzeba tylko wykonać procedurę co do joty i nie bać się.Może gdzieś w pobliżu jest naturoterapeuta, może wszystkiego dopilnować i wesprzeć, kiedy trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzień dobry, gdzie mogę znaleźć nasiona "senny"? Nigdzie nie mogę znaleźć informacji... Dziękuję z góry za odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  9. senna to liście senesu, nie ziarna, każdy zielarz powinien to wiedzieć, a ci , co mają sklepy zielarskie, bezwzględnie !Senes można kupić nawet w aptece/ma być sypany, nie w saszetkach!/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzień dobry. Właśnie Dobry Bóg pokierował mnie tutaj. Szukam pomocy i jestem bardzo zagubiona. W USG wykryto u mnie "coś" jakaś cysta albo coś innego. Lekarz każe zrobić mi TK z kontrastem ale ja bardzo się temu opieram. Chciałbym najpierw oczyścić wątrobę tyle, że teraz jest listopad i nie wiem, czy powinnam to zrobić a równocześnie nie wiem , czy mogę czekać do wiosny. Czy mogłaby Pani coś mi poradzić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o kontakt z podaniem tel.komórkowego, porozmawiamy, zadzwonię: teskra@onet.pl

      Usuń
  11. Witam Pani Tereso, i jak leczenie Paraprotexem wyszło ? pisała Pani w 2015 w tym wątku, ze czwarte opakowanie Pani bierze, nie wiem czy pod rząd, czy też z przerwami co 3 miesiące ? jak efekty zażywania Paraprotexu ?
    pozdrawiam serdecznie Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak naprawić organizm człowieka - odtruwanie organizmu z toksyn
    Toksyny zagrażają naszemu życiu podczas całkowitej naszej egzystencji na ziemi.
    Nasz organizm pochłania różne szkodliwe substancje, które niekiedy odkładają się w różnych jego miejscach - w rezultacie człowiek jest chodzącą bombą, której zagrażać
    może bardzo dużo. Wystarczy przecież, że trucizn będzie
    zbyt dużo i nasze ciało zwyczajnie przegra walkę z nimi.
    Powinniśmy więc dbać o to, by ochronić swoje ciało przed trującymi
    substancjami i śmieciami, które się w nim składują.

    Aby to uczynić, warto przeprowadzić co jakiś
    czas odtruwanie organizmu z toksyn – jedynie wtedy będziemy mieć pewność, że wszystko z nami w porządku i nie będziemy
    musieli się bać. Gdy cenimy sobie pewność,
    dobrze jest korzystać ze sprawdzonych technik,
    których znaleźć moglibyśmy bardzo wiele w internecie, i również w gazetach z artykułami
    zdrowotnymi. Poprawienie jakości organizmu ludzkiego to
    bardzo subtelna kwestia, dlatego warto się do niej przyłożyć, by wykonać ją
    jak najwydajniej i jak najskuteczniej, a także bezpiecznie.
    Niektóre metody mogą wydawać się dość niebezpieczne,
    więc warto korzystać jedynie z takich, których się nie boimy i które dają nam komfort
    psychiczny. Jednocześnie naturalne oczyszczanie organizmu z toksyn powinno przypominać trudniejsze procesy czy też procedury - wtedy
    warto zaufać specjalistom. Generalnie odtruwanie organizmu z trucizn nie
    należy do najłatwiejszych, ale niewiele osób ma tego świadomość.
    Dlatego właśnie warto się tym zainteresować - dla dobra
    samego siebie. Gdy zależy Ci na Twoim samopoczuciu, sprawdź Untoxin już dziś.
    Używałem tego typu kuracji odtruwającej przez długi czas i nie żałuję, moje samopoczucie poprawiło się bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Profesor Gerson jest geniuszem.Wierzę tylko jemu.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam Panią.Czy wlewki są doodbytnicze czy się je pije, bardzo proszę o wyjaśnienie nie chcę popełnić błędu.

    OdpowiedzUsuń
  15. proszę przeczytać dokładnie wpis :czyszczenie, czyszczenie /nie ma innej drogi do zdrowia./wlewki Gersona/
    doodbytnicze:należy kupić przezroczysty worek do wlewek i końcówkę wkłada się do odbytnicy.W tym wpisie jest dokładny opis .Zadzwoń proszę po 20stej 608306 588

    OdpowiedzUsuń
  16. Pani Tereso... Będzie Pani się zapewne śmiała,ale którędy te kamienie wychodzą? :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Odbytnicą, dlatego trzeba robić wlewki , bez nich kamienie ugrzęzną w jelicie grubym.Proszę przeczytać wpis "czyszczenie, czyszczenie, nie ma innej drogi do zdrowia."Nigdy się nie śmieję, mógł pan nie wiedzieć

    OdpowiedzUsuń